miercuri, 10 ianuarie 2024

Puterea lui Cinci ~ istorie despre ET si Anu naki

  
IN SFARSIT CEVA  CORECT ...DESPRE SOARELE NOSTRU !


  

 

Ma retrag dupa 23 de ani de profesie -iar treaba mea a fost sa monotorizez sa analizez conflictul a 3 entitati biologice extrat -civilizatii care sau transf intr-un matrial genetic manupulator -pe aceasta planeta pnyr ceel putin 270 mil de ani - in urma cu 7h primesc un telef si imi spune ca sa defectat blondele umanoizii reptilieni si mormintele lor -el mi-a spus ca mormintele erau in mare parte artificiali -nu se stie despre Progenitomul Mormintelor Blodele erau in multe Sisteme Solare din Galaxia -CALEA LACTEE -CA reptilienii au f aici primii-ca totul este al lor -Dar blondele vor sa faca experimente de laborator pe acest Pamint , la fel si mormintele -adica GREII -CONFLICTUL -este in 3 directiii sau parti ; Blondele au incercat sa analizeze si sa distruga Reptilienii si invers -Blondele Cenusiii si-au luat partea ( fiecare cat a putut) dar fiecare isi fac Lucruriile Independent -El a spus ( contactul reptila ) am ajuns sa invatam de aceea am vrut sa am aceasta intlnire cu tine -am primit un telef in care spunea -sa scoti o noua carte Linda are un captiol cu 106pagini despre atentie mare ; TEHNOLOGIA INVIERII DE CARE niciodata -nimeni nu a vrut sa stie de la.mine -sursele mele sunt o Amenintare Sidromul Rapirii Umane -aici vb un reptilian cu ea ) el a spus ; imi dau seama ;mi-a spus ca Reptilienii se lupta cu Blondele deoarece fac Containere cu Oameni si non Oameni -( adica exper) au capacitatea de a pune Constiinta si forta de a pune in Containarul Reptilian fortele lor ( adica tot ce fac pe pamint sa fie vina reptiliana ) Reptilienii au ajuns sa se prinda ce faceau Blondele si Greii deci batalia este intre 3 rase - Alpha drac rept care sunt aici de miliarde de ani -cu blondele adica Cenusii -si Grii au mai mare teh avansata decat alpha draco rept -Dea lungul timpuriilor care au mai facut-o pare sa fie pntr Asupra Teritoriilor -este a2a lupta mare -pntr blonzii si cenusii vor sa faca ceea mai mare exp genetica pe Omenire -HomonSapiemii spun la fel si toate cele 3 grupuri extart -Alpha drac -vor ca ceilalti 2 rase ei sa plece de aici -pnyr ca au supt Pamintul Energia omenirii -iar ei nu sunt de acord -!!!

Moisescu Corneliu Lucian

Regatul Getic a stapanit Egiptul pana la Dinastia a IV-a precum si N Indiei unde au infiintat civilizatia vedica. Getii au construit piramidele din Gizeh, replici ale piranidelor din Carpati. Sfinxul din Carpati il reprezinta pe Saturn regele Regatului Getic, iar Sfinxul din Gizeh o reprezinta pe Latona, sotia sa ce a preluat conducerea regatului dupa desesul sotului, In Gizeh exista si Stalpul Getic....Incepuse intr-un documentar un istoric egiptean sa spuna adevarul si s-a taiat interviul...

 

     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Director web luxdesign28.ro Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryClickLink.ro