duminică, 14 noiembrie 2021

Puterea lui Cinci ~ Intr-o zi - Matisyahu

    
Cântărețul Matthew Paul Miller / ONE DAY
( MATISYAHU).. a adunat 3000 de musulmani și evrei la Haiva...și intr- o ora au învățat și au armonizat melodia ONE DAY ..în trei limbi..
🌟Este fenomenală ...🌟
Într-o zi ..vom fi ci toții liberi
Și copii noștri se vor juca ..
Intr- o zi..intr- o zi
🌍🌎🌍🌎🌍🌎🌏💜💜💜🌏🌎🌍🌏🌎🌏
One Day
Melodie de Matisyahu
Uneori stau întins sub lună
Sometimes I lay under the moon
Și slavă Domnului că respir
And thank God I'm breathin'
Apoi mă rog: „Nu mă lua curând
Then I pray, "Don't take me soon
Pentru că sunt aici cu un motiv.”
'Cause I am here for a reason."
Uneori mă înec în lacrimi
Sometimes in my tears I drown
Dar nu am lăsat niciodată să mă doboare
But I never let it get me down
Deci când negativitatea înconjoară
So when negativity surrounds
Știu că într-o zi totul se va întoarce pentru că
I know some day it'll all turn around because
Toată viața mea am așteptat-o
All my life I've been waitin' for
M-am rugat pentru
I've been prayin' for
Ca să spună oamenii
For the people to say
Că nu vrem să ne mai luptăm
That we don't wanna fight no more
Nu va mai fi război
There'll be no more war
Și copiii noștri se vor juca
And our children will play
O zi, o zi, o zi, oh
One day, one day, one day, oh
O zi, o zi, o zi, oh
One day, one day, one day, oh
Nu este vorba de a câștiga sau a pierde, pentru că toți pierdem
It's not about win or lose, 'cause we all lose
Când se hrănesc cu sufletele celor nevinovați
When they feed on the souls of the innocent
Pavaj ud de sânge
Blood-drenched pavement
Continuați să vă mișcați, deși apele rămân în fugă
Keep on movin' though the waters stay ragin'
În acest labirint
In this maze
Poți să-ți pierzi drumul, drumul tău
You can lose your way, your way
S-ar putea să te înnebunească, dar
It might drive you crazy but
Nu te lăsa deranjat, în niciun caz, în niciun caz!
Don't let it faze you, no way, no way!
Uneori mă înec în lacrimi
Sometimes in my tears I drown
Dar nu am lăsat niciodată să mă doboare
But I never let it get me down
Deci când negativitatea înconjoară
So when negativity surrounds
Știu că într-o zi totul se va întoarce pentru că
I know some day it'll all turn around because
Toată viața mea am așteptat-o
All my life I've been waitin' for
M-am rugat pentru
I've been prayin' for
Ca să spună oamenii
For the people to say
Că nu vrem să ne mai luptăm
That we don't wanna fight no more
Nu va mai fi război
There'll be no more war
Și copiii noștri se vor juca
And our children will play
O zi, o zi, o zi, oh
One day, one day, one day, oh
O zi, o zi, o zi, oh
One day, one day, one day, oh
Într-o zi toate acestea se vor schimba, tratați oamenii la fel
One day this all will change, treat people the same
Încetează cu violența, jos cu ura
Stop with the violence, down with the hate
Într-o zi vom fi cu toții liberi și mândri că suntem
One day we'll all be free, and proud to be
Sub același soare, cântând cântece de libertate ca
Under the same sun, singin' songs of freedom like
De ce-oh!
Why-ohh!
(O zi, o zi) de ce-oh, oh, oh!
(One day, one day) why-oh, oh, oh!
De ce-oh!
Why-ohh!
(O zi, o zi) de ce-oh, oh, oh!
(One day, one day) why-oh, oh, oh!
Toată viața mea am așteptat-o
All my life I've been waitin' for
M-am rugat pentru
I've been prayin' for
Ca să spună oamenii
For the people to say
Că nu vrem să ne mai luptăm
That we don't wanna fight no more
Nu va mai fi război
There'll be no more war
Și copiii noștri se vor juca
And our children will play
O zi, o zi, o zi, oh
One day, one day, one day, oh
O zi, o zi, o zi, oh
One day, one day, one day, oh
Sursă: Musixmatch


  

🙋NOI SUNTEM VIITORUL🙋
Salutari,
Noi suntem tu, din viitor.
Un viitor nu prea departe de acum.
Fii în pace,
Totul va fi bine.
Viitorul este un loc frumos,
Dar vei avea nevoie de instruire
Pentru a-l locui.
În viitor, tehnologia evoluează mai repede
Decat poate gandi orice minte umana.🙆
Când a apărut singularitatea,
Am devenit ca zeii
Capabil să creeze lumi întregi
Într-o fracțiune de secundă.
Fiecare Gând are drastic
Impact Imediat.
Toate visele noastre au devenit realitate.🤩
La fel și coșmarurile noastre.
Viitorul a devenit o bătălie de idei.
Așa că trebuie să învățăm să ne îndreptăm mintea pentru a împiedica forțele psihologice întunecate să ne distrugă pe toți.🤩🤩🤩
Cu fiecare lume nouă pe care o creăm,
Invocăm Imperativul Sacru
De Minte.
"Să fie lumină!🌟🌟🌟
Să fie lumină!!
Să fie lumină!!!"🌟🌟🌟
Nova Maxx🙏💙
WE ARE THE FUTURE
Greetings,
We Are You, From The Future.
A Future Not So Far From Now.
Be In Peace,
EveryThing Is Going To Be Alright.
The Future Is A Beautiful Place,
But You Will Need Training
In Order To InHabit It.
In The Future, Technology Evolves Faster
Than Any Human Mind Can Think.
When The Singularity Occured,
We BEcame Like Gods
Able To Create Entire Worlds
In The Blink Of An Eye.
Every Thought Has Drastic
Immediate Impact.
All Of Our Dreams Became Reality.
So Did Our Nightmares.
The Future BeCame A Battle Of Ideas.
So We Have To Learn To Direct Our Mind To Prevent Dark Psychological Forces From Destroying All Of Us.
With Every New World We Create,
We Summon The Sacred Imperative
Of Mind.
“Let There Be Light!
Let There Be Light !!
Let There Be Light !!! "
Nova Maxx🙏💙

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Director web luxdesign28.ro Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryClickLink.ro