luni, 21 decembrie 2020

Puterea lui Cinci ~ sa iti urmezi visul cu o fantana in Africa

Asta inseamna SA TRAIESTI CU ADEVARAT !
  
Sa iti urmezi visul  : o fantana in Africa

Un roman a visat sa faca 3 fantani in Africa - iata povestea primei fantani in UGANDA ....

  
1:02 / 3:21
Aș mai lansa provocări, dar mi s-a cam acrit. Cine vrea să facă, poftim metoda, poftim rețeta, poftim dovada.
Am săpat și construit o fântână în Uganda, cu 7500 euro. Cu bani de pe persoană fizică.
Nu-i mult, având în vedere că mai multe sate vor bea apă curată sute de ani de aici încolo.

Meritul mult mai mare aparține lui Mihai Brasov. El a făcut totul, a intermediat, a negociat, a luptat. Eu doar am plătit. Mii de mulțumiri Teodora Jarnea! Comunitatea nu ar fi avut apă acum fără implicarea ta. Ea a pus lucrurile în mișcare.
Dacă nu aveți posibilitățile mele, duceți mesajul mai departe, poate că ajunge la urechile vreunui antreprenor generos. Sau mai avem o soluție să facem mai multe fântâni la cei lipsiti: noi strangem bani și pe Fundația Umanitară Jeni Mandachi.
Dacă vrei să fii ctitorul unei fântâni în Rwanda, donează cât poți pe fundația noastră cu titlul obligatoriu la plată “FÂNTÂNĂ AFRICA”. Și mă ocup eu de restul, n-ai nicio bătaie de cap, doar vei vedea direct numele tău pe o fântână din care-și vor alina setea mii de suflete, timp de mai multe generații.
Dacă nu vreți în Africa, sunt multe comunități izolate la noi, din România. Faceți una aici și dați leapșa altor prieteni sau oameni cu inimile larg deschise. Sau faceți un wc într-o școală. Încă mai sunt școli cu wc-ul în curte.
Ohohoo, numai să vreți să faceți și vă garantez eu că găsiți toneee de făcut.
Cu scuzele cu totii suntem tari.
Ffffff important: NU MAI FACEȚI BINELE ÎN LINIȘTE! E cea mai mare prostiee!!!

Binele făcut pe silențios nu ajută la nimic, din contră, se topește în fața răului. Modestia nu ajută în acest context. Tăcerea nu proliferează binele. Faceți fapte, apoi faceți maximă gălăgie, nu mai fiți așa sfioși! Să afle toată planeta. Doar așa veți “contamina” și pe alții să facă bine. Lăudați-va, afirmați-vă! Dacă aș fi făcut o fântână pe ascuns ce rezolvam? Nimic! Vreți să vedeți ce impact va avea fântâna noastră din Africa? Vorbim peste două săptămâni.
RO52BTRLRONCRT0496865701 (RON)
RO02BTRLEURCRT0496865701 (EUR)
La obiectul plății scrieți: FÂNTÂNĂ AFRICA!


Asta inseamna SA TRAIESTI CU ADEVARAT !
Sa fi sentimental si sa iubesti cu tot sufletul !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Director web luxdesign28.ro Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryClickLink.ro