luni, 4 decembrie 2023

Puterea lui Cinci ~ FOCUL LUPULUI ALB de la SINGIDAVA

 

  


  

Frumos  ideal....oamenii tot oameni adormiti....  inca....

Dacii p din Cugir care la final v-ați apucat să aruncați în foc gunoaie și stâlpii sculptați manual exact de cel care a organizat Billy Tirlea Vasile Stefan ...
Voi credeți că a fost un foc de făcut mici și băut bere ca la festivalul lui Adrian Teban care îl doare fix în p de ce se întâmplă în orașul ăsta? Pe voi vă susține gunoiul ăsta de primar care habar nu are de SACRALITATE CU TOATE CĂ TEORETIC A TERMINAT TEOLOGIA..Dar cu primăria i s-a spălat rău de tot creierul asistat de AI. El site mai bine ca noi toți gunoi ordinar!
Știi jegule ce înseamnă și ce se întâmplă...
Ca doar ai terminat Teologia! Dar tu de oameni ca în Coșbuc ai nevoie ca să trăiești tu și familia ta bine! Mai gândește-te cât mai ai timp jeg ordinar pt că toată energia produsă se poate redistribui pe voi coaeeeeeeee și pe ce aveți voi mai drag, așa cum m-a avut tata! Nu te juca sclavule! Ai sa vezi cine pe cine la final cu toată psihiatria ta... O să ajungeți voi acolo, nu eu!
Dumitru Vasile, Diane Dobrean de ce nu ai venit la foc zdreamțe mici??? ➕ Matii de curve fost și fostă masoni kazari!
®️ 🐺 ❤️ ZĂU 💛 ZĂU 💙 ZĂU 🔥 🐺 ©️ eu am fost până la final, voi nu curve ordinare! SRI - Serviciul Român de Informații piz... mătii care erați toți în dreapta mea(în STÂNGA MEA NU MAI ERA ALTCINEVA CÂND ERAM LA. FOC ÎN LINIA SECURITĂȚII) la final când ne-am strâns mână chipurile ca frații...(Ooo că la cât sunt de mica 1.60 reprezentatul așa zisei armate aveam vreo 1.90 nici nu m-a văzut orbul p...., iar după mine nu mai era nimeni, înțelegeți SECURITATEA ROMÂNIEI CE SCRIU EU AICI? Că cetățeanul de rând sigur nu are cum si ma face nebună cu acordul și satisfacția voastră gunoaie ordinare! )

Morții voștrii unde a-ți fost la final când DACII VOȘTRI LIBERI AU PUS PE FOG GUNOAIE ȘI STÂLPII SCULPTAȚI MANUAL DE Billy Tirlea Vasile Stefan??? ➕ MAMII VOASTRE DE CURVE ORDINARE CU ARMATA VOASTRĂ DE FEMEI CURVE CARE SUG PENTRU UN POST ȘI O VIAȚĂ NICI MĂCAR DECENTĂ!
BĂ GUNOAIE ORDINARE SRI DIANE DUMITRU VASILE CARE vai câte cărți istorice ai scris! Ba asistat asocial de AI (doar Artificially Intelligently te mai ajută la vârsta ta) ai scris atâtea cărți despre istorie!
În ➕ Matii ca tu știi ce însemnă aruncarea gunoaielor într-un FOC SACRU ȘI VIU!!!

Am protejat noi Focul Viu Maramures si toată energia va fi distribuită echitabil asupra voastră, gunoaie ordinare! SĂ vă fie rușine ca v-ați numit daci și curve dăcițe reprezentați de un partid politic! Curve ordinare! Iar tu Vasile cadru militar în rezervă îți știi.....
➕ Matii de alcoliști notorii - ăștia sunt Cugirenii care reprezintă acest oraș extern și în serviciile de Contrainformații militare bată-vă Dumnezo de rebuturi!

Un DAC treaz nu am văzut în rândul vostru gunoaie ordinare! Rușine să vă fie! ®️

https://fb.watch/oJNuMnkp8w/


  

Ciprian Crica
Nici printre cei care au fost la așa zisul foc sacru , nu sînt ce par a fi .
Ciprian Crica când preoteasa a cerut 2 minute de liniște și fiecare sa se întoarcă în laterala sa și să își strângă mâna cu celalalt... Eu eram pe linia securității... Lângă mine un reprezentat al Armatei... Care se întoarce către ai lui...
Eu in partea stângă nu mai aveam pe nimeni... Doar pe ei în dreapta... M-am uitat la Serban Oxana eram față în față cu ea și i-am spus nu că doar îi strâng mâna, dar o atrag în brațe de câte ori am ocazia... Atunci s-a întors reprezentantul armatei la mine cerându-și scuze că nu m-a recunoscut... Și nerecunoscută am rămas....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Director web luxdesign28.ro Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryClickLink.ro