joi, 14 septembrie 2023

Puterea lui Cinci ~ STRADUINTA NU ECHIVALEAZA NICIODATA CUNOASTEREA

  

 

Incet,cate unul ,pe rand ,
ma contacteaza in privat
toti patriotii de la care iau stirile .
Ei pretuiesc munca mea.
Romanii ma ataca .

SA NU MINIMIZATI NICIODATA CASTA IO / SI NICI NU O PUTETI  INCLUDE IN SABLOANELE CUNOSCUTE  ALE  ACESTEI VREMI.....

Judy Notă:
Reporterul Phil Godlewski ne spune că Curtea Supremă a anulat deja alegerile din 2020, pur și simplu nu le-au anunțat încă publicului;
Joe Biden a fost executat la GITMO în 2019;
în 2021, un dublu organism / clona a depus jurământul în calitate de președinte al corporației private US Inc. în faliment ;
Trump a servit ca președinte al SUA;
în 2017, Trump s-a întâlnit cu lideri mondiali din Arabia Saudită, Israel, Vatican, China și Brazilia pentru a le arăta dovezi ale crimelor împotriva umanității comise de Cabal în țara lor, care urmau să fie arestați și judecati, după care toate țările, inclusiv Vaticanul, au capitulat în fața lor
Hillary Clinton a fost executată la GITMO 31 decembrie 2018; Cabala era un grup de elite globale:
politicieni, bancheri de rang înalt, directori executivi ai companiilor și miliardari care controlează lumea fără a fi aleși de Oameni.


Aceste informații le aveam și eu la timpul respectiv și nu am înțeles de ce și pentru ce aceste clone, acum am înțeles.,,,
s au vazut panzele albe pe laterala platoului de filmare la inaugurarea lui Bideu...

  

 
DRAGII MEI BUCURATI-VA..
DACA ATI STI CAT DE APROAPE ESTE EBS....
VA PROMIT CA VETI FI FERICITI....
VOI LASA UN MESAJ SPECIAL PE PAGINA MEA INAINTE CU CATEVA ORE DE ACTIVAREA EBS....
DUMNEZEU SA VA BINECUVANTEZE...................NOUL IMN AL PATRIOTILOR SI QANONS...MELODIA SE NUMESTE ˇUNDE MERGEM UNUL,,MERGEM TOTI ( WHERE WE GO ONE,,WE GO ALL)....

Doe John
DRAGII MEI BUCURATI-VA....AM AJUNS LA FINALUL SUFERINTEI...DUMNEZEU ESTE ALATURI DE NOI SI IN NOI...NU SUNTEM SINGURI....VOM VEDEA FOARTE CURAND CUM DUSMANII OMENIRII PLATESC PENTRU RELELE FACUTE....
4h 
LIDERII PALARIILOR ALBE AU COMUNICAT CATRE FORTELE ARMATE DIN TOATE TARILE ,ZIUA IN CARE SE VA ACTIVA EBS....PRIETENUL MEU DIN ARMATA MI-A SPUS ZIUA IN CARE SE VA ACTIVA EBS SI MI-A SPUS CA INFORMATIA ESTE 100% SIGURA......LIDERII PALARIILOR ALBE NU AU COMUNICAT ORA....
TOATE FORTELE MILITARE SUNT ATENTE LA PAGINA DE TWITTER A LU DONALD TRUMP..
CAND DONALD TRUMP VA SCRIE PE TWITTER : MY FELLOW AMERICANS,,THE STORM IS UPON US,, ATUNCI INCEP OPERATIUNILE MILITARE IN TOATE TARILE...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Director web luxdesign28.ro Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryClickLink.ro