marți, 22 august 2023

Puterea lui Cinci ~ Povestea PLACENTEI de povestit mai departe

 

  

Toate
19

Eu cred că cum știţi cum vă tot explicăm mai multe ori dacă noi nu ne trezim vine necazul la urmă și ne trezește așa mai pe bune dacă noi dormim mă rog ideea este trezirea conștinţei lăsând toate cele o parte cum zicea Eminescu toate-s sunt vechi și se nouă iară aici eu ași completa la vremurile potrivite de acum așa toate-s vechi și lăsăm și le renoim din temelie totul iară!
Oameni buni deja linie acestuia se numără deja zilele că-i veche măcar haideţii și să începem o nouă lume în lumina divină curată și să o ascultăm pe Maya Suveran ca un mare sfat și temă de casă mai ales mamele familie noi acuma la început de drum pentru că lumea nouă care va veni 5 D nu aparține nouă care am învechit lumea noastră ci fiilor lumini viitori copii care se vor hrăni de la arborele viu numit Placentă care a fost ascunsă și furată de o mie de ani zi de zi că noi toți trecuți prin această viață lipșiţi mereu de această hrană de la copacul vieți vie

cu părere de rău cu toții am fost abuziv dezracordaţi și îndepărtați de o generație de grup criminal foarte bine mușamalizat care în societate în timp funcționa ca și cum că toții știam că așa este cel mai bine cum ei știu, atât de mare era acest efect al doctrinei diabolice care azi pentru acest efect în masă și fac tăierea cordonului ombilical cu toţii tot poporul zilnic ar trebui invocat obligatoriu pedeapsa capitală pentru faptul tăieri cordonului ombilical

este Poruncă și lege aceste și trece sesizat obligatoriu de către toată lumea pentru că este crimă și genocid asta dacă mai vrei să începem o altă lume nouă asta nu pentru noi cei vechi că noi am ajuns deja la capătul pragului az mine

și următoarei lumii cu o altă dimensiune și o altă concepţiune total Divin curat odată pentru totdeauna pentru că

sămînţa bună voie na murit încă pentru că cum v-am spus
aia aparține legea Iubiri supreme care guvernează toate universurile, lumile ,Zei de la cel mai înalt nivel ceresc, peste el nu este nimic și nu trece nimic niciodată,
el este viu și activ permanent odată pentru totdeauna în eternitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Director web luxdesign28.ro Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryClickLink.ro