sâmbătă, 11 martie 2023

Puterea lui Cinci ~ 10 minute

 


10 minute pentru cine merita sa afle si il trimite Dzeu sa citeasca daca nu a ascultat…

Va  transcriu aici  ce am auzit in live –ul din aceasta seara  deoarece am incercat sa vi-l arat on-line si deja nu mai exista pe fb… scuze ca nu am calitati pentru stenografie…

 

“Frate …daca vin si eu cu voi sa mergem peste ei , treaba in partea cealalta cine mi o face, in partea ailalta, in instanta la militari cine merge ? mergeti voi ?

De asta vreau sa va vorbesc in seara asta deoarece vreau sa intelegeti ca acest razboi hibrid se desfasoara pe absolute toate fronturile dar mai ales pe cele  invizibile deoarece voua v au forjat sa  va spele creierii prin televizor si telefon, pe internet si sa credeti doar ceea ce vedeti ca si prostituatele care nu se dezbraca pana nu vad banii

Iar din punct de vedere simbolic chestia asta se numeste un fel de sinucidere in grup deoarece lucrurile se intampla intotdeauna in subtil si atunci in subtil si simbolic sunt mult mai importante din pusit de vedere energetic decat cele fizice

I s oboist, mort de somn, de abia astept sa termin live ul si sa merg sa dorm deoarece sunt epuizat  

daca n ar fi fiecare cetatean egoist si sa ma sune zi de zi non stop pe toate telefoanele sa ma puna in fata unor probleme personale ale  fiecarui dintre voi poate ca as avea mai mult timp doar cu o singura mana sa pot sa fac mai mult, dar credeti ma ca e foarte greu cu o mana si la telefon si la calculator si sa manac si sa merg la cumparaturi si sa te speli si sa raspunzi la cateva zeci- sute de apeluri in fiecare zi    ce vorbim …    noroc ca am fost in carantina si m am antrenat 

Hai sa lasam mana mea pentru momentele astea pentru ca asta e sacrificiul militar pentru ca asa cum ii,  ii in continuare rupta, i s in continuare fara asistenta medicala deoarece n am acte…  cat resist resist…  cat nu mai resist duceti voi mai departe…  haideti sa  incepem discutia…   vreau sa fiu scurt si la obiect

Stiu ca pentu voi care ati stat o viata la tv, ati mers la serviciu venind acasa si ati crescut copii este foarte greu sa percepeti si sa intelegeti ceea ce voi incerca eu sa va aduc la cunostiinta dar totusi o sa fac aceasta incercare disperata avand in vedere starea in care ma aflu avand interdictie… dar avand in vedere ca nu am acte..  buletin …practic interdictia este doar teorectica totusi poate fi transformata in practica printr o sentinta prin mandat militar si sa imi fie luat telfonul si probabil sa fiu dus in stare de arest la domiciliu pentru ca mi sa spus clar “ evita sa mai iesi public”  dar daca ei mi au dat aceasta interdictie sa ma adresez public eu vin si spun da   dar ca si rezervist si pompier sunt obligat prin juramant militar prim de pompier  care imi permite sa fac acest gest , intradevar la limita legalitatii.

Daca este ceva ce am respectat in acesta viata a fost legea si de data acesta sunt oarecum pe linie si las la latitudinea omeniei din profesionistii cu care lucrez sa ma judece dac am facut bine sau nu sa ma adresez in aceasta seara cetatenilor

Vreau sa luam in calcul urmatorul aspect plecand din decembrie 1989 deoarece in momentul de fata se desfasoara in paralel 3 aspecte iar toate 3 aspecte au un corespondent concret istoric, unul este corespondentul cu 1989 adica procesul familiei Ceausescu care urmeaza sa fie oarecum asociat cu ceea ce urmeaza eu sa trec prin proces militar ca si martor si petent denuntator …  asadar este putin invers rolul dar asemanator ca importanta

Celalat aspect de sine statator este prinderea lui Hitler in Germania in buncarul din care a fost extras de CIA si ulterior dus in Argentina .. fascismul nu a fost invins atunci .. fascismul doar s a retras

Iar celalalt este cel al prezentului   chiar daca nu este luna decembrie este la fel de important cu viitorul acestui neam daca va ma exista sau nu deoarece daca vom rata aceasta sansa va spun sincer ca pentru noi alta sansa nu va mai exista decat poate peste 100 ani  

presiunea este toata pe umerii mei deoarece  inca nu a venit  nimeni la usa sa ma intrebe - bai ce sa facem ?

eu cu povestile pe internet credeti ma sincer ca sunt satul de 5 ani sa spun lucrurile pe nume si si voi sa stati sa asteptati confirmari  si garantii exact ca sI prostituatele pana nu vezi banii nu te misti …dar nu dau vina pe dvs deoarece eu stiu ca ati fost educati si dresati inconstient fara voia voastra de catre aceste dispositive motiv pentru care este absurd sa va aloc vina …dar va aloc vina pentru indiferenta si lipsa de reactie

daca v ar fura cineva copilul de langa voi pe strada ati ingheta si ati suna la politie si nu ati avea nici o reactie sa va salvati propriul copil

asadar eu stiu acesta psihoza ce daune psihice poate sa faca unui cetatean de rand

intorcandu ne la oile noastre

va trebui sa folositi 3 ochi si 3 urechi pentru a putea sa coroborati cele 3 directii pe care vi le dau

in primul rand    prinderea lui Hitler in Germania in 1945

doi     procesul sotilor Ceausescu din 89

si trei     prezentul

cele 3 piese se aseamana ca si importanta si ca si piese ale unui puzzele care este imens deoarece ganditi va mai oameni buni …  nu se intampla doar in Ro …  aceste lucruri se intampla la nivel global …  iar la nivel global sa poti sa sincronizezi atatea lucruri este foarte dificil

un sigur lucru daca este pe dos in ziua aceea   a doua zi o iei de la capat deoarece nu poti sa periclitezi rezultatul actiunii si rezultatul unei misiuni la care s a lucrat atitia zeci de ani …pot sa zic ca sunt peste 20 de ani de cand particip eu dar au inceput mai de mult,  pentru vorba “merge si asa”… in armata nu se poate…  totul merge ca un ceas elvetian, totul trebuie sa fie certitudine si siguranta pentru cei care i au parte la misiuni si familiile lor de acasa

in Ro in momentul  de fata se petrece urmatorul aspect :

in 89 tonul s a dat dupa ce vamesii graniceriii romani de pe granita cu Ungaria impreuna cu granicerii unguri au deschis portile  pentru niste agenti unguri infiltrati pe la Oradea si au ajuns in cele din urma la Timisoara de unde a plecat lovitura de stat de la pastorul acela ungur .. nu mai stiu cum il mai cheama

in momentul de fata avand in vedere ca mamaliga sta sa explodeze in Ro ungurii si au luat aceasta masura si din nou in orasele din Transilvania se afla grupuri de cetateni maghiari spioni care vor incerca sa destabilizeze o anume scanteie pe care vrea sa o provoace poporul roman

 multumesc ..Laszlo tokes..

chiar daca spun armata romana  pe care o  avem, armata Romania cea fara caciula care intre timp si a pus caciula,    armata romana care a capitulat datorita refuzului sa intre in razboi cu Rusia deoarece este absurd sa te lupti cu rusul care s a pregatit pentru acest razboi  30  40  50 ani … care are armament..  care are strategie… care are tot ce are nevoie pentru a castiga acest razboi

insusi nato a recunoscut ca nu poate sa lupte cu fortele Rusiei …  adica in estul Europei , nu poate face fata, motiv pt care a dat o palma acestui zelenski si l a lasat cu curul in balta

Eu va intreb ceva ..  voi care nu aveti ce face si comentati atat aici  ..   ba voi nu aveti ce face altceva acasa ?

  dac  vin sa va spun niste lucruri si voi aveti timp sa comentati inseamna ca voi veniti aici doar ca sa comentati si sa faceti spectacol 

hai sa va spun un lucru..   cand e liniste si nu aveti comentarii la ceea ce spun atunci am o clasa atenta la ceea ce spun si atunci am si eu sperante poate din ceea ce spun ramane ceva la voi…

Eu am venit sa spun ce ai de facut dar voi aveti comentarii, idei …dar coloana vertebrala nu …  sunteti ca niste viermi care au buze si degete sa scrieti …  ce va trece voua prin cap

Asadar daca aveti idei descurcati va mai fratilor pentru ca m am saturat sa fiu distras de fiecare comentariu … descurcati va ….”


  

În| tâmplă |ri
===========
Sunt mulți care consideră că nu se întâmplă nimic.
Păi uite, "se întâmplă" să nu mai oblige ăștia oamenii să poarte cârpa pă bot, "se întâmplă" să nu mai ceară nimeni înțepare forțată, "se întâmplă" să nu mai fie nevoie de cod QR, și mai nou, "se întâmplă" că sesizările făcute de R C au fost în cele din urmă luate în considerare de otorități.
Ce vreau să vă spun e că pentru toate "întâmplările" astea, unii au rămas fără picioare, fără mâini, fără copii sau apropiați, sau au sfârșit cu un glonț în cap într-un șanț. Haideți să ne gândim cu toții câte dintre "întâmplările" astea ni se datorează nouă și cât anume li se datorează altora despre care nu știm absolut nimic, și fără de care lumea ar fi ajuns astăzi o cușcă imensă, plină cu animale "hăcuibile" (vorba lu' răposatul ăla).
Ne rugăm Domnului să se facă dreptate!
actualizare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Director web luxdesign28.ro Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryClickLink.ro