sâmbătă, 25 mai 2024

MEDITATIE 25 05

 


 
Propunere :
Vă invit în seara de 25.05 sâmbăta , la ora 21:00 ora României , pe cei care își doresc , ca gândul lor să se alinieze la gândul colectiv al tuturor celor care citesc propunerea de mulțumire mai jos , fix la ora 21:00 , să mergem în călătoria aceasta împreună ÎN CITIRE ... să nu uităm gândul este creator . Vă mulțumesc !!!
CITIM CU TOȚII vă rog frumos , ora 21 , 25.05 ::::
MULȚUMIRE STRĂBUNĂ
♦
EU Mulțumesc pământului pentru toate cele ce-mi oferă ,
EU Mulțumesc cerului pentru ploaia care îmi hrănește pământul ,
EU Mulțumesc soarelui pentru căldura și lumina casei mele și a pământului meu ,
EU Mulțumesc lunii pentru liniștea somnului meu ,
EU Mulțumesc stelelor că veghează asupra somnului meu ,
EU Mulțumesc muntelui pentru povețele și fierul ce-l iau din el ,
EU Mulțumesc pădurii pentru tot ce iau de acolo ,
EU Mulțumesc izvorului pentru apa ce-o beau ,
EU Mulțumesc copacului pentru lucrările ce-mi arată ,
EU Mulțumesc omului bun ce-mi aduce bucurie și zâmbet pe chip .
♦
În vremea lucrului meu , îmi înveselesc inima la vederea lucrării mele , înainte de terminarea ei , căci precum fructul își anunță venirea cu o floare , tot așa fapta mea este văzută de cel cu mintea și simțirea limpede înainte de a fi
terminată .
♦
Rugămintea mea pentru umanitate este ca toate ființele să fie libere .
Rugămintea mea este ca echilibrul să fie restaurat și vindecarea să aibă loc .
Rugămintea mea este ca noi să trăim în armonie cu Mama Pământ și cu toate ființele vieții .
Rugămintea mea este ca fiecare om să experimenteze Divinul prin iubire / drag o stea .
Rugămintea mea este ca amărăciunea și cearta să fie înlocuite cu iertare .
Rugămintea mea este ca frica și ura sa fie înlocuite cu iubire/drag o stea .
Rugămintea mea este ca judecata să fie înlocuită cu compasiune și înțelegere .
Rugămintea mea este ca disperarea și suferința să fie înlocuite cu speranță și grație .
Rugămintea mea este ca opresiunea și dominația să fie înlocuite cu suveranitate și egalitate .
Rugămintea mea este ca noi TOȚI să ne ridicăm și să trăim în congruență cu inima .
Binecuvântare tuturor celor care citesc asta cu dragoste , putere divină și putere de a continua să fie lumina pentru schimbarea pe care vrem să o vedem în lume .
D AN din Za , unul dintre geți !
Vi și TU cu Noi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Director web luxdesign28.ro Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryClickLink.ro