vineri, 9 februarie 2024

Puterea lui Cinci ~ educatia Natiei 19

   






 

 DRAGII MEI ,V-AM PROMIS CATEVA CUVINTE DESPRE RAUL COLTOR.
Nu din ceea ce vedem ca aparenta ...
nu din ceea ce ne spune el...
ci din ceea ce cunosc eu.
Raul este un REBUS FOARTE DIFICIL de dezlegat
...in carne si oase.
El da impresia ca ne spune ceva ....dar cu o geniala arta de a ascunde
sa nu spuna.
Cineva a intrebat daca a avut divergente cu Arafat
.Raul raspunde asa:
citez vorbele lui:
"nu am avut niciodata divergente cu un om care traieste
si care sa povesteasca.Nu,n-am avut divergente cu Arafat "
Este ca o definitie rebusista la care trebuie sa te gandesti la cateva variante .
Raul l-a pomenit pe Arafat in multe live-uri...l-a bestelit destul.
Dar Arafat ...."nu traieste si nu poate povesti despre anumite divergente "
Cu alte cuvinte...
Arafat e clona si nu poate povesti ce a patit originalul in lupta cu Raul...
iar in acest moment...clona isi are de jucat rolul.
Nu o deranjam...si nu avem divergente .
Din acest exemplu puteti intelege genialitatea lui Raul.
El........" ii da voie Florentinei sa spuna ce vrea "
dar intervine peste ea ,"sa completeze " si sa rastoarne ceea ce vroia ea sa spuna cu sinceritate .
Coltor este un LICENTIAT la ACADEMIA VIETII .
Da dovada de cultura vasta dobandita din practica si risc de viata .
Nu exista NIMENI care sa-i intoarca logica si argumentele .
Este un TAIFUN care matura din calea lui gunoaiele
si darama catacombele .
Eu nu are doar grade si functii multiple ci are si personalitati multiple .
Jongleaza cu rolurile din gama cuprinsa
intre golanie si elitism .
Nu ma mir deloc cum de a scapat cu viata .
Smecheria lui Raul este un fel de Sesam deschide-te .
Pana sa priceapa interlocutorul...
el s-a strecurat si a scapat.
Asadar ,live-urile lui Raul...nu pot fi intelese dintr-o singura citire.
..daca noi nu ne ridicam la nivelul lui .
Ochi si urechi ...nu e de ajuns .
Ne trebuie ardere cerebrala intensa .
NU-L SUBESTIMATI pe Raul Coltor.
El arata golaneala din cuvinte tocmai pentru a fi subestimat .
Vrea sa fie subestimat ,prin vorbe si aspect .
Este cea mai abila capcana pe care le-o intinde dusmanilor .
Felicitari, Raul Coltor !
Nu voi avea urechi decat pentru ceea ce spui
dincolo de vorbele murdare .
Catrina Ludwig
PS
Va rog sa puneti descrierea mea in viitorul live...atunci cand Florentina citeste mesajele .Eu sunt blocata pe FB o eternitate
Text preluat! Catrina Ludwig!
  

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Director web luxdesign28.ro Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryClickLink.ro