sâmbătă, 6 martie 2021

Puterea lui Cinci ~ Maicuta din Carpati

  

Astazi am reusit sa ajung pentru prima data din acest an calendaristic 2021, cat si prima data de la Anul Nou dacic, 1 Martie 2021.
Energia a fost foarte lina si netulburata.Nu mai era nimeni cat am stat Aici.
Am vazut multa prana si o energie de culoare violez-roz, care venea dinspre Soarele Central si intra in Pamant prin mijlocul Calendarului.
Am primit urmatoarele informatii...
Initial nu am vrut sa scriu acest articol, dar am fost impins de la spate.
Cu riscul de a fi acuzat ca transmit panica si ca sunt nebun, eu voi transmite ce am de transmis.
Mi s-a comunicat ca TREBUIE NEAPARAT(eu de obicei ma feresc sa folosesc cuvantul trebuie), sa se uneasca clanurile.Clanurile se refera la toti crestinii, toti spiritualii, etc
Este vorba de rugaciuni\meditatii comune pentru eliberarea energetica a scoartei terestre aflate pe teritoriul a Romaniei.
Anul acesta este de eliberat de sub scoarta terestra o forma de energie care corespunde cu un cutremur de magnitudinea 7,7 grade pe scara Richter.
Putem, prin rugaciuni si meditatii, sa micsoram cu mult aceasta eliberare.
SE POATE!!!
AVETI INCREDERE IN VOI, IN NOI, IN PUTEREA LUI UNUL!!!
Asa ca, indiferent ce esti sau cine esti, te invit alaturi de mine la Miezul Noptii, sa ne rugam pentru eliberarea cat mai lina a energiei terestre de pe teritoriul romanesc ❤ .Fiecare sa faca asa cum simte si ce simte, doar s-o faca din inima.
Sa aveti aprinsa cel putin o lumanare.Eu voi folosi 3 lumanari albe.
Nu intrati in panica.Frica nu ajuta deloc...din contra, mai rau face.
Acest mesaj nu este scris pentru a panica lumea, ci este un apel la unitate!!! ❤
Impreuna reusim...DOAR IMPREUNA!!!
Inainteee...!!!
P.S Este cel mai serios mesaj primit de mine anul acesta.Va rog sa-l tratati la fel.Caterinca facem cu alta ocazie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Director web luxdesign28.ro Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryClickLink.ro