duminică, 28 februarie 2021

Puterea lui Cinci ~ Obiceiuri Strabune care se pot relua azi

 Muuuulta cunoastere pierduta....

Conectarea cu Legile Morale și buna Statornicie în comportare , manieră , comportament .
♦☯️ ♦☯️ ♦☯️ ♦☯️
... Momente din Școala Getică !
Mulțumirea străbună era ruga a minții de azi vezi rugămintea/rugăciunea :
Străbunii foloseau Mulțumirea , Taina la Apus de Soare și Respirațiile la Soare Răsare :
Mulțumirea străbună :
MULȚUMIRE STRĂBUNĂ
♦
EU Mulțumesc pământului pentru toate cele ce-mi oferă ,
EU Mulțumesc cerului pentru ploaia care îmi hrănește pământul ,
EU Mulțumesc soarelui pentru căldura și lumina casei mele și a pământului meu ,
EU Mulțumesc lunii pentru liniștea somnului meu ,
EU Mulțumesc stelelor că veghează asupra somnului meu ,
EU Mulțumesc muntelui pentru povețele și fierul ce-l iau din el ,
EU Mulțumesc pădurii pentru tot ce iau de acolo ,
EU Mulțumesc izvorului pentru apa ce-o beau ,
EU Mulțumesc copacului pentru lucrările ce-mi arată ,
EU Mulțumesc omului bun ce-mi aduce bucurie și zâmbet pe chip .
♦
Iau seama de taina aceasta de la Apus de Soare și nu o uit , se făcea la focul vetrei înainte de cină cu toată familia sau comunitatea în anumite zile :
Fie ca iubirea , dragostea să le aducă aminte tuturor cine sunt .
Fie ca ceea ce a fost implementat peste
noapte și zi ,
peste puterea mea de decizie ,
să plece de unde a venit ...
Fie ca ceea ce vine și nu îmi aparține să se întoarcă de unde a venit .
Cer iertare pentru greșelile mele de peste zi
și iert greșiților mei ,
ca ele să rămână acolo în acea vreme , să fie iertate și noaptea să mă prindă ca la început NEPRIHĂNÍT .
♦♦♦♦♦♦ ♦♦♦♦♦♦ ♦♦♦♦♦♦ ♦♦♦♦♦♦ ♦♦♦♦♦♦ ♦♦♦♦♦♦ ♦♦♦♦♦♦
♦♦♦♦♦♦


Respirațiile la Soare Răsare – P RA NA * LE GA TU RA între Respirație – Gând și Inimă - cu inima Mamei Pământ și inima UniVersului :
VOM trimite Dragoste/Iubire vreme/timp de cinci 5 respirații profunde către inima iubitoare , bătândă , cristalină a lui Gaia / Gaea .
Apoi alte cinci 5 respirații profunde pentru a conecta bătăile inimii lui Gaia / Gaea cu bătăile inimii UniVersului direct prin Soarele care RA SA RE .
Apoi alte 5 respirații profunde pentru a conecta atât inima lui Gaia / Gaea cât și inima UniVersului la rețeaua cristalină a lui Gaia .
Fii blând , blajin și vei ridica vibrația trupului tău . Trupul tău este casa sufletului tău . Conectarea inimii tale va răspândii dragostea , iubirea , pacea și armonia . ”




Atenție la Strigătul Străbunilor .
CULEASA DIN STRAEBUNE GETAE !
Majoritatea oamenilor fac Moartea pentru a se naște Oameni și destul de puțini oameni fac moartea pentru a se naște stele !

Lini stea e Drag O Stea sus la Grad i Stea !

Ai noștri strabuni aveau Drag O Stea chiar prin cultura Naturii , a sunetului , a bucuriei și a regatelor naturii ! ... Și respectau principiul MO NA DA din 6 cate 6+6 pe O RAZA a cate *12 x 144000 Coborați pe Generație !
Veneau din Vechii Parinți , de pe Arborii Cosmici in vremea cărora , după , au venit și îngerii cu oastea radioasă !
Ţara Sfîntă SARGetia KOGA she Yanna / KOGA she Yon ****

Arborii: ,,În zilele de demult, cînd creația era tînără, / Pămîntul era plin de arbori uriași / Ale căror ramuri ajungeau deasupra norilor / Și în care sălășluiau Vechii noștri Părinți / Care au umblat mai tarziu cu îngerii, / Și au trăit în Legea Frumoasa .”
TAINA E UNA ”LEGATURA” legatura cu vantul spune coborarea luminii pe Gaia prin TU / trup uman ***** LEGATURA MINTE-INIMA si am tot explicat prin modelul 7 oglindit piramida ” MIN te * iNIMa ” avem deci 2 de MIN si curge apoi TE si apoi AI sau IA adica MIN TE AI / MINTE IA in ziua de azi AMINTE / AMINTIT / AMINTESTE-TI ! ADUTI AMINTE ! RA DA CI NA

Basmul continua ... tot oglindit ANUL / LUNA ... MINut / SecUNDA ... Totul și nimicul ne este la îndemână !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Director web luxdesign28.ro Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryClickLink.ro