luni, 3 mai 2021

Puterea lui Cinci ~ cunoastere veche pelasga si pleiadiana



"Unii vor să trăiască sute, mii de ani,
Alții vor doar zile, alții doar să plece,
Tu din nemurire le împarți la toți.
Mulți iubesc pe sine, prețiosul trup
Tu iubești cunoașteri, sufletul din om,
Lupți pentru mai bine ca să schimbi atâtea,
Alții vor să fie cum o dea să fie,
Tu te-asculți pe tine și mereu înveți,
Alții doar ascultă, alții mint zâmbind,
Tu din adevăruri rupi spre raza lor,
Nimeni nu mai vine când rămâi doar tu
Fără vreo putere,
Toți se-adună-n jur când ești cineva,
Însă tu din umbră le ești tuturor
Ca un Dumnezeu printre dumnezei! "

Awesyiara Dwersyia


Transmisia forțelor luminoase pleiadiene 21.02.2021.
Canalizat de Michael Love.


Un mesaj special pentru semințele stelare de pe noul pământ, pentru difuzarea imediată pe planetă …
Pleiadienii spun adesea povești menite să vă aducă la niveluri superioare de conștiință!
Nu este vorba atât despre poveste, cât despre modul în care este codificată pentru a-ți declanșa amintirile!
Datele din această transmisie sunt derivate din canalizarea directă pleiadiană, din NDE’s, din sesiunile de hipnoză cuantică profesională și anumite date preistorice ce provin din sulurile lemuriene transmise de marea frăție albă.
În această seară vă vom spune povestea marii voastre călătorii pe planeta Pământ!
Ați auzit povești, dar există mai multe: există întreaga poveste!
Întreaga poveste are legătură cu întregul tău suflet, care include multe versiuni ale tale care funcționează pe mai multe niveluri dimensionale și în vastitatea percepută a spațiului-timp!
… toate sistemele în modul de așteptare pentru: misiunea pământ!
Pregătiți-vă pentru accelerare!
Una grozavă,
pe măsură ce deblochezi misterul divin despre cine și ce ești cu adevărat, te trezești la amintirile reale și magnifice ale trecutului tău antic!
Pe măsură ce lucrați pentru a vă ridica vibrația, veți observa amintiri vii și foarte reale care vă inundă conștiința voastră.
ADN-ul tău este o istorie vie a adevărului și a vieții care deține codul și planul identității, planul de existență, istoria universului și istoria vieții pe pământ.
Fiecare amintire detaliată a existenței tale, în fiecare dimensiune și în fiecare timp și spațiu perceput este înregistrată și stocată pentru totdeauna în ADN-ul celulelor tale și aceste date pot fi citite înapoi și interpretate de tine ca memorie!
Deși am fost o specie cu amnezie, există un punct pe cronologia ascensiunii tale în care îți vei aminti tot ce s-a întâmplat în trecutul tău, chiar cu milioane de ani în urmă, și chiar și în dimensiuni mult mai înalte!
Mai mult decât atât, aceasta include amintiri de evenimente pe care nu le-ați experimentat direct!
Cum este posibil chiar asta?
Transmiterea, recepționarea, înregistrarea și stocarea datelor ADN au loc în afara timpului și spațiului și întrucât toate ADN-urile sunt amestecate la nivel cuantic, toate amintirile universale ale tuturor ființelor sunt și amintirile voastre!
Există doar un singur set de memorii, în cele din urmă!
Spunând omenirii adevărata poveste și întreaga poveste este motivul pentru care a venit pe pământ!
Întunericul înseamnă în întuneric sau ascuns!
Dacă cineva nu are toate informațiile, el este în întuneric și merge în întuneric!
Omenirea nu știe ce s-a întâmplat în trecutul recent, să nu mai vorbim de milioane de ani în urmă și multe dintre cele 4,5 miliarde de semințe stelare sunt încă în întuneric despre ceea ce s-a întâmplat!
Povestea a ceea ce s-a întâmplat este lumina care strălucește în întuneric și aceasta este adevărata poveste a ceea ce s-a întâmplat!
Acum 22 de milioane de ani pământeni, strămoșii noștri direcți, au fost prima civilizație care a colonizat Vega în constelația lyrană!
Lyra există în dimensiunea a 12-a și este cea mai înaltă zonă de rezonanță a acestui univers.
Am existat în armonie și perfecțiune în acest tărâm ceresc al luminii și ne-am plimbat printre arhangheli și oastea cerească!
În timp, strămoșii noștri, populația umanoidă originală de pe Vega s-a extins și a creat așezări frumoase în lumi din sistemele stelare Altair și Centauri!
În timp ce exploram nebuloasa inelară, am întâlnit o rasă asemănătoare unei șopârle care provine din sistemul stelar Draco care a revendicat nebuloasa inelară pentru ei înșiși și aici au izbucnit războaiele galactice!
Aceste ființe au atacat mai târziu multe dintre avanposturile lyrei cu arme exotice și au efectuat un atac surpriză major asupra patriei noastre Vega!
Multe semințe stelare au o amintire îndepărtată, dar clară a acestui moment, deoarece a lăsat o amprentă traumatică asupra ființei noastre!
Ceva de această magnitudine nu se mai întâmplase până acum și a trebuit să ne gândim repede, întrucât întreaga noastră lume era distrusă!
Poate vă amintiți cum am fugit rapid din Lyra în navele noastre cerești, evitând focul inamicului și călătorind cu viteza luminii în jos prin mai multe dimensiuni pentru a ajunge în siguranță!
Refugiații din Lyra au coborât în ​​cele din urmă cu mari nave ușoare până la a 5-a dimensiune și s-au așezat în sistemele stelare Sirius, Orion, Arcturus, Andromedan și Pleiades!
Deși eram toți descendenți umani-lirani, numele națiunilor noastre stelare s-au schimbat pentru a se potrivi cu noile noastre case din aceste sisteme de stele cu dimensiunea a 5-a!
Grupuri mici ale acestor noi națiuni stelare 5D (în primul rând pleiadienii) au migrat pe pământ devreme, deoarece războaiele galactice s-au îndreptat spre fiecare sistem stelar!
Acești primi călători de pe steaua Lyra pe pământ sunt cunoscuți ca pre-adamiți care au sosit și au fost pe pământ în urmă cu milioane de ani!
Aceste ființe mărețe erau lemurienii și atlanticii preistoriei, umanoizi avansați din pleiade și, în cele din urmă, din sistemul stelar Lyra!
Acești umanoizi lirani care au venit pentru prima dată pe pământ au fost terraformatorii originali ai pământului și au introdus homonoizi avansați, strămoși ai erectus, neanderthal și bigfoot, care mai târziu vor fi modernizați de Annunaki în oameni moderni homo sapiens!
Acești terraformatori și planificatori mondiali avansați au părăsit pământul în diferite perioade și, din diferite motive, cu milioane de ani în urmă au și revenit la a 5-a dimensiune!
Unele ființe draco, precum și cenușii din sistemul stelar Zeta Reticuli au urmat umanoizii lyrani pe Pământ cu milioane de ani în urmă și s-au implicat în însămânțarea planetei Pământ cu viață în acel moment și mai târziu s-au implicat în evoluția umană și genetică!
Teritoriul pământului și al umanității a fost întotdeauna o sursă de conflict între diferite rase et, iar războaiele majore au fost purtate în spațiu pentru proprietatea pământului!
În lunga noastră călătorie de la Lyra în 12D în jos pentru a ne stabili noua casă în cea de-a cincea dimensiune, o provocare primordială a fost aceea de a aduce familia noastră lyrană înapoi împreună după ce au fost împrăștiate în cosmos!
Unele grupuri din sistemul stelar Sirius au încercat căsătoria între descendenții regali pentru a crea o dinastie care să unească pe toată lumea, dar mulți lirani au refuzat loialitatea față de această nouă dinastie.
Membrii acestei noi dinastii regale s-au așezat pe Nibiru (care a fost trasă de pe orbita sa originală în jurul Siriusului C spre o cale care traversează sistemul nostru solar interior, apoi în sensul acelor de ceasornic spre o orbită alungită către Nemesis, rămășițele oarecum răcite ale lui Sirius C.
Regalii regatului combinat al unității se vor stabili pe planeta Nibiru.
Aceste ființe sunt Annunaki!
Unele facțiuni ale acestei dinastii Annunaki au călătorit pe Pământ acum 445.000 de ani pentru a obține resurse de aur și minerale pentru a salva atmosfera planetei lor!
Annunaki s-au confruntat cu legea universală a non-interferenței și au creat oamenii prin amestecarea propriului ADN cu homonoizi, dar asta în sine nu era un lucru atât de rău!
Adevărata problemă a apărut atunci când Annunaki au programat cu atenție genomul uman să funcționeze la un nivel foarte scăzut, proiectând oamenii să fie sclavi muncitori inconștienți și să se închine și să-i slujească pe creatorii lor ca zei!
Când oamenii moderni au fost creați de Anunnaki pe Pământ, au fost manipulați și au avut conștiința închisă imediat și au fost plasați în robie și servitute extremă!
Această nesfârșită tiranie comercială și religioasă de pe planeta Pământ va fi ulterior strigătul care va ajunge până la cer, în 5D, înaintea marii federații galactice!
Întrucât Anunnaki din sistemul stelar Sirius sunt descendenții umanoizilor lyrani care aveau o natură binevoitoare în ansamblu, observăm că nu toți Anunnaki au avut intenții proaste față de umanitate!
Ei înșiși erau umani, mult mai avansați și mai puternici!
Întotdeauna îi dăm lui Enki un anumit credit, pentru că era o ființă binevoitoare, care avea grijă și compasiune pentru umanitate, în timp ce fratele lui Enil și tatăl Annu nu erau atât de amabili cu oamenii!
Mama lui Enki era o prințesă pleiadiană regală foarte binevoitoare și înțeleaptă = ea a fost numită după pleiade!
Pe măsură ce umanoizii lirani s-au așezat în diferitele sisteme stelare ale celei de-a cincea dimensiuni, aceste națiuni stelare 5D, cu excepția Anunnaki din Sirius, s-au reunit în unitate pentru a forma ceea ce se numește federația galactică a lumilor!
Federația galactică a fost formată pentru a partaja informații, resurse, îndrumări și securitate pentru toate națiunile membre!
Codexul galactic a fost stabilit de federația galactică ca o formă de îndrumare cosmică care promovează bunătatea și viața pentru toate națiunile stelelor membre!
Un grup de 24 de bătrâni numiți consiliul luminii servesc drept consiliu înțelept și binevoitor pentru întreaga federație galactică!
Deși lucrarea principală a federației galactice se concentrează asupra celor 4-5 națiuni principale ale stelelor și a mii de membri mai mici, în unele cazuri, această îndrumare cosmică, consiliu, chiar ajutor și securitate, se extinde la planete sau națiuni stelare (încă) membri ai federației galactice!
Aici povestea devine interesantă …
te vom duce înapoi la ziua și momentul exact în care a început călătoria ta pe pământ!
Vedeți dacă aveți vreo amintire despre asta …
în acea zi fatidică, 4,5 miliarde de membri de elită ai federației galactice au fost chemați să se adreseze consiliului luminii într-o chestiune de mare urgență și importanță!
Am ascultat cu atenție când următorul mesaj a venit de la consiliu;
„Am primit un semnal energic de suferință de pe planeta Pământ!”
„Am auzit vocea și strigătul oamenilor de pe pământ și ei sunt în robie, suferă într-o mare tiranie și în întuneric!”
Ființele din Sirius C, care au călătorit pe Pământ pentru a lua aurul pentru cerul lui Nibiru au creat o ființă acolo de la homonizi!
O ființă muncitoare, au creat-o combinând propria esență cu creatura sălbatică!
O ființă inteligentă pe care au creat-o și i-au învățat pe oameni cum să fie civilizați, totuși oamenii sunt încă sclavii Annunaki!
Uite cum fac ființele pământului să le venereze!
„Oamenii nu știu ce li s-a întâmplat, deoarece adevărul le este ascuns!”
O voce a consiliului înalt a spus: „Trebuie să-i ajutăm!”
„Trebuie să le aducem lumină!”
„Trebuie să le spunem adevărul despre ceea ce s-a întâmplat și acest adevăr îi va elibera!”
Un alt membru al consiliului superior a spus: „Trebuie să călătorim pe Pământ și să eliberăm aceste ființe din robie și suferință!”
Am ascultat și am auzit multe discuții între cei înțelepți despre această chestiune.
Unul a întrebat: „Ne extindem ajutorul în afara federației?”
Un altul a spus: „Pământul nu este suficient de evoluat pentru a rezona la nivelul 5D! Acest lucru este în afara parametrilor noștri și poate că cel mai bine este să nu ne implicăm”.
Un alt membru al consiliului a remarcat, principalul locatar al codexului galactic este: „în alinierea cu un univers de liber arbitru, nicio ființă sau grup de ființe nu poate interfera în evoluția oricărei specii”.
După multe discuții înainte și înapoi, s-a decis în cele din urmă că lucrul corect de făcut era să asiste ființele pământului!
Toți au fost de acord, acest lucru trebuia făcut, dar părea să fie în conflict direct cu chiriașul liber-arbitru al codicelui galactic, așa că „cum am putea face acest lucru, au întrebat înțelepții?”
Răspunsul a venit de la cei mai înțelepți din consiliu când au spus:
„Nu poți să te amesteci direct în treburile oamenilor, așa că singurul mod posibil în care îi vei putea ajuta este să devii unul dintre ei!
În confuzie, am întrebat: „Nu înțelegem ce vrei să spui mare consilier?”
El a spus: „va trebui să intri într-un corp uman și va trebui să trăiești ca unul dintre ei și sub codul galactic, acesta este singurul mod în care poți schimba situația lor fără să te amesteci din exterior!”
El a spus, singura modalitate de a intra în acest corp uman și de a trăi în el este să te naști în el, ca un copil uman!”.
„Esența ta va fi în continuare tu, totuși, datorită vibrațiilor scăzute de pe pământ, abilitățile tale superioare nu vor funcționa atât de bine, așa că va trebui să improvizezi!”
Mai mult, a spus el, „trebuie să vă spun adevărul, „vibrațiile scăzute ale pământului vor fi de fapt dăunătoare chiar și toxice pentru ființa voastră și în timpul vieții umane este foarte probabil să experimentați câteva momente dureroase și stresante!”
„Este opusul perfecțiunii cu care sunteți obișnuiți și este locul în care îngerii se tem să calce!”
El a spus: „Va trebui să te întrupezi mereu și într-un corp uman acolo mult timp până când misiunea ta are succes și este completă și va dura mult timp până când vei ajunge la un nivel de maturitate spirituală în acel corp uman să poată avea vreun efect real!”
După ce am auzit toată această discuție despre plecarea pe pământ, nu am fost deloc atât de entuziaști, de fapt chiar opusul!
Indiferent, mai târziu în acea zi fatidică, consiliul superior a decretat că misiunea pe pământ era a te duce!
Lucrurile se fac în primul rând prin voluntariat în federația galactică, astfel încât întrebarea a fost transmisă tuturor membrilor elitei, fiind adresată de consiliul superior;
„Cine va coborî acolo?”
„Cine se va oferi voluntar în misiunea pe Pământ pentru a salva omenirea din întuneric?”
„Cine este suficient de curajos și cine este suficient de puternic pentru a merge?”
El a spus: „V-am adunat special pentru că sunteți cele mai puternice ființe luminoase din acest univers!”
„Vreți să cobori acolo?”
Bine,
dacă îți amintești acea zi fatidică ca și noi, îți vei aminti că niciunul dintre noi nu a spus da!
Nimeni nu și-a ridicat mâna și s-a oferit voluntar, din 4,5 miliarde!
Pentru a fi sinceri, ne-am gândit la ce s-ar simți dacă ne vom reduce vibrațiile atât de jos pentru a trăi pe Pământ și la toate celelalte lucruri nu atât de frumoase pe care le-am experimenta!
Pentru a agrava, nu am fi în stare să ne folosim puterile superioare pentru a îmbunătăți lucrurile, așa că, în ansamblu, a fost cel mai înspăimântător lucru pe care l-am avut în vedere vreodată!
Îți amintești acel moment?
Fiecare poveste minunată are o întorsătură, așa că iată una pentru tine …
în marile săli amenti ale pleiadelor unde stăteam în ziua aceea, m-am uitat spre dreapta mea și te-am văzut stând lângă mine!
Marele consiliu al luminii a spus: „Întrebăm din nou„ cine va merge pe Pământ și va salva ființele de acolo?”
„Cine va sacrifica totul și va coborî acolo?”
A fost atât de liniște încât în ziua fatidică n-ați putut auzi un zgomot de picior în timp ce stăteam toți unul lângă altul în marile săli!
A fost o tăcere în cer pentru aproximativ o oră!
Apoi, dintr-o dată, te-am văzut făcând un pas în față!!!
Te-am văzut ridicând mâna în fața consiliilor de lumină!
Te-am auzit atunci spunând „voi coborî acolo!”
„Eu unul o voi face”, ați proclamat!
„Voi sacrifica totul și voi coborî din acest loc înalt pe Pământ, pentru a salva omenirea!”
Voi renunța la regalitatea mea divină, la toată capacitatea mea supranaturală și voi merge cu ei, ca unul dintre ei și voi suporta ceea ce mi se dă în acel loc!”
Voi fi o lumină pentru toți și îi voi ajuta să-și găsească drumul!
Îi voi ajuta să schimbe lumea în viață și împreună vom face din ea un loc mai bun pentru toate ființele pământului!”
Când te-am văzut făcând asta și când ți-am auzit cuvintele, lacrimile mi-au umplut ochii și am pășit și eu înainte cu mare entuziasm!
Ți-am spus „dacă vei coborî acolo, cu siguranță voi merge cu tine!”
„Dacă ești suficient de curajos să mergi, atunci sigur sunt! Voi merge și voi sacrifica totul pentru a ajuta ființele pământului!”
Vă spunem adevărul, până la sfârșitul acelei zile fatidice, toate cele 4,5 miliarde de ființe stelare de elită cărora li s-a cerut să meargă pe Pământ s-au oferit voluntari pentru lunga misiune!
Decretul a fost apoi dat ca o misiune de salvare pe Pământ va fi în curând în curs!
O vreme ne-am adunat cu toții în marile săli ale federației galactice și am început să ne planificăm misiunea pe pământ!
Pe mese uriașe am deschis marile suluri și tăblițe de lumină și am început să creăm un plan pentru călătoria pe pământ!
Am creat amprente albastre și am făcut contracte și acorduri cosmice pentru misiunea noastră pe pământ!
Am planificat în prealabil și am detaliat fiecare eveniment și situație care s-ar întâmpla atunci când ne vom încarna pe pământ în corpurile umane!
Îți amintești, nu-i așa?
În timp ce eram toți adunați și făceam un plan pentru misiunea noastră, unul a spus:
„Într-o singură întrupare, voi fi născut ca un copil al lui Ioan și Maria, părinții mei aleși și voi locui în acest oraș pământesc!”
„Părinții mei, în special mama mea, nu vor fi foarte drăguți cu mine!”
„Când voi avea 4 ani, voi învăța să merg cu bicicleta!”, A spus ea!
„Îmi voi distruge bicicleta și îmi voi cicatrice genunchii în timp ce învăț să merg!”
Ea a continuat,
„Când voi fi la școala de pământ mă voi îndrăgosti de acest băiat drăguț!”
„Îmi va frânge inima când nu mă va iubi în același mod!”
Ea a continuat să descrie fiecare detaliu al acestei întrupări!
Ea a descris chiar și alte încarnări în care va fi schilodită și într-un scaun cu rotile și o întrupare în care va avea un accident auto fatal!
Am ascultat cu atenție în timp ce expresiile se schimbau pe fețele noastre!
Apoi am întrebat, „ești serios?”
„De ce, în lume, ai coborî pe pământ și ți-ai face toate aceste lucruri dureroase?”
„De ce ați alege în mod intenționat să aveți o experiență de viață atât de proastă?”
„De ce ai face așa ceva? Nu intelegem?”
Ai răspuns cu un zâmbet pe buze: „Tot ce știu acum este sinele meu perfect și nu am experimentat niciodată dualitatea sau opusul a ceea ce sunt.
Nu mă pot cunoaște pe deplin pe mine până nu am experimentat și nu știu opusul a cine și a ceea ce sunt!”
„Acesta este motivul pentru care voi face toate acestea în călătoria mea pe pământ”, ați spus!
Motivul nostru principal pentru venirea pe pământ a fost să asistăm oamenii în evoluția lor conștientă, dar am avut și ocazia de a experimenta contrastul dualității umane și de a evolua într-un mod care ne-a mutat în cele din urmă mai aproape de unitate!
Când planurile noastre au fost făcute, am fost gata să plecăm spre pământ!
3, 2, 1, Du-te …
Am deschis o ușă multidimensională în mijlocul sălii mari și acesta a fost calea și portalul nostru către Pământ!
În acel moment, ne-am ținut cu toții de mână, am inspirat adânc și am sărit în ”prăpastie”!
Pe măsură ce am coborât vibrația corpurilor noastre a scăzut la niveluri pe care nu le-au experimentat niciodată, am coborât prin niveluri bidimensionale când am ajuns!
Când am coborât, am zdrobit barierele de frecvență care separă dimensiunile și a fost destul de dureros să spunem cel puțin!
Fiecare dintre noi a ieșit din cealaltă parte a acestui tunel de lumină, dar latura 3D a pământului a fost un tunel de naștere feminină!
Sufletele noastre se născuseră în corpurile umane, ca prunci și eram pe Pământ!
Există o avertizare despre această călătorie pe Pământ!
Este o călătorie multidimensională, deci funcționează pe mai multe niveluri!
O metaforă pleiadiană – aterizarea pe Pământ!
Prima zi a primei tale încarnări pe pământ a fost în urmă cu aproximativ 5 milioane de ani și în ziua în care ai ajuns pe Pământ, aterizarea nu a fost moale, de fapt ai aterizat cu nava-corp-lumină!
Când merkaba ta s-a prăbușit pe Pământ în acea zi, vehiculul tău ușor a fost deteriorat de impact și ființa ta superioară a fost eliminată și a devenit complet inconștientă!
Ai fost, blocat pe o lume extraterestră!
Ai rămas în această stare inconștientă de milenii!
Într-o zi, a apărut o altă ființă superioară, te-a văzut inconștient și te-a lovit pe umăr și a spus: „trezește-te! Ai dormit de mult!”
Acestea fiind spuse, „uită-te și vezi marea navă care te-a adus pe pământ!”
Este timpul să reparați avariile vehiculului dvs. ușor, să reîncărcați celulele de combustibil și să vă pregătiți să vă ridicați din nou în ceruri de unde ați venit!”
„Este timpul să ne înălțăm înapoi pe tărâmurile superioare!”
„Este timpul să plecăm acasă!”
Aici suntem cei mai buni în marea noastră călătorie, chiar aici, chiar acum, iar metafora noastră s-a întâmplat grozav în timp ce citiți acest mesaj!
Uită-te atent!
Știi ce s-a întâmplat, până acum!
Știi toată povestea!
Știi cine ești, ce poți face și de unde ai venit!
Știți detaliile evenimentelor, chiar de acum eoni, care au dus până acum!
Ești pe deplin conștient acum și ți-ai evoluat sufletul!
Ești gata să te întorci acasă,
Amintiți-vă, misiunea dvs. principală este de a ajuta umanitatea și trebuie să așteptați la ele doar un pic mai mult!
Toți vin mult mai repede decât ai putea crede acum!
Oamenii sunt mai aproape ca oricând de a putea primi povestea a ceea ce s-a întâmplat cu adevărat, cu toate acestea trebuie să le spunem într-un mod blând și numai atunci când sunt pe deplin gata să o audă!
Războaiele galactice s-au încheiat de atunci și există acum mai ales pace între toate națiunile stea!
Nicio forță întunecată nu controlează planeta Pământ acum și din ce în ce mai multe informații luminoase încep să curgă către ființele pământului din a cincea dimensiune!
Această lumină este adevăr și acest adevăr este toată libertatea!
Pe măsură ce această lumină continuă să pătrundă pe tărâmul pământului, omenirea va continua să se trezească la nivele incredibile!
În anul pământesc 2015, federația galactică a stabilit alianța pământului, care este formată din forțe de lumină de elită staționate la suprafață, având sarcina de a mișca oamenii mult mai repede de-a lungul cronologiei gamma pozitive!
Un număr mare de ființe ale alianței pământului dețin acum poziții puternice în cadrul organizațiilor mondiale ale guvernelor terestre și, din această poziție interioară, afectează într-adevăr o mare schimbare pozitivă pe pământ!
Resetări minunate au fost inițiate recent în întreaga planetă de aceste ființe magnifice și lucrurile se mișcă rapid pe noua cronologie, pe măsură ce această resetare a nivelului galactic se răspândește în întreaga lume!
Primele națiuni de 5 stele implicate în serviciul binevoitor către ascensiunea umanității chiar acum sunt andromedanii, arcturienii, sirienii și pleiadienii!
Fii sigur că unul dintre aceste grupuri este familia ta directă de stele lyran-hominide și de aici ai venit înainte de călătoria ta pe pământ!
Puteți descoperi cu ușurință cărei familii de stele aparțineți făcând câteva căutări pentru a afla caracteristicile distincte ale fiecărui grup!
Una grozavă,
ești o cu totul altă specie decât oamenii indigeni de pe pământ!
Ești suficient de uman pentru că te afli într-un corp uman și trăiești cu oamenii în fiecare zi, dar știi bine și bine ești diferit de ei! Ești mai bun decât ei, rezonezi pur și simplu la o frecvență mai mare!
Cărțile antice spun, de fapt, „îngerii sunt creați puțin mai sus decât oamenii!”
A avea conștiință adevărată conștientă despre cine și ce ești cu adevărat este unul dintre obiectivele principale ale călătoriei tale pe pământ!
Deci, cine și ce ești, în cele din urmă?
Am putea spune un înger și ar fi adevărat!
Îngerii sunt înțelese greșit în învățăturile religioase de pe pământ, deoarece nu au aripi de pene și nu sunt niște bebeluși drăguți și moi!
Seamănă cu tine și seamănă cu mine și sunt cele mai puternice ființe din univers!
Am putea să vă numim o ființă cerească, o ființă ușoară, o ființă stelară sau o sămânță și am fi corecți!
Am putea spune că sunteți un extra terestru și ar fi 100% precis pentru că ați venit pe pământ dintr-o altă lume!
Acum este demonstrat de știința pământului că o mare parte din ADN-ul tău nu provine de pe pământ!
Când vedeți pietre megalitice antice cu marcaje sculptate pe ele, să știți că ați făcut asta!
Urmele a ceea ce ai construit aici sunt împrăștiate pe toată planeta încă și astăzi!
Sunteți străinul antic, cu excepția faptului că nu ne pasă de cuvântul extraterestru, deoarece preferăm să fim numiți în schimb familie!
Sunteți zeii care au coborât din cer pe pământ!
Ești scris despre fiecare carte antică din istoria omenirii și vezi, marea poveste pe care o spunem este despre tine!
Ai venit pe pământ în urmă cu milioane de ani dintr-o lume cerească!
Ai venit aici în mod intenționat și cu un scop și ai făcut deja această lume mai bună, doar prin faptul că ai fost aici!
Amintiți-vă, că numai cele mai puternice și mai avansate suflete au fost rugate să vină pe pământ în această mare misiune de a ajuta umanitatea, așa că, din moment ce sunteți aici, știți cât de magnifici sunteți!

În prezent, există aproximativ 4,5 miliarde de semințe stelare de elită staționate pe planetă, care sunt familia ta umană directă de lyran, care au venit aici din a 5-a dimensiune pentru a schimba energia acestui tărâm!
Cele 4,5 miliarde de semințe stelare de elită de aici sunt cele mai avansate ființe spirituale de pe pământ astăzi!
Ei sunt ghizii și maeștrii care lucrează în fiecare zi pentru a crea o lume mai bună pentru toți!
Scopul lor principal este de a crea o realitate cu vibrații ridicate pe pământ, unde oamenii sunt abundenți, liberi, sănătoși și toți trăiesc în pace!
Una grozavă,
călătoria pe pământ a fost o misiune lungă și grea, plină de multe dureri, dar și plină de atâtea momente frumoase!
Este contrastul care există pe frumoasa noastră casă de pe pământ pe care o iubim atât de mult!
Pământul este un loc foarte special și nu există unde să fie exact ca el în întregul cosmos!
Vă mulțumim pentru integrarea informațiilor pe care vi le-am dat aici!
Lumea strălucește pe această lume ca niciodată, în timp ce copiii Lyrei întorc această lume înapoi în paradisul în care a fost întotdeauna menit să fie!
Ești o familie directă și te iubim! Împreună suntem marea familie a luminii și suntem cei care numără nisipurile mării și care au biruit întreaga lume!
Cu Dumnezeu înainte,

Michael și pleiadienii.

https://melfiorblog.wordpress.com/2021/02/22/%f0%9f%92%9c-pleiadienii-marea-calatorie-pe-pamant-%f0%9f%92%9c/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Director web luxdesign28.ro Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryClickLink.ro