PARTIDE
JUDECATA PROFITORILOR
EXISTA IN CONTINUARE DOVEZI CLARE ASUPRA SUMELOR ALOCATE DE USAID IN RO IN ULTIMII ANI ! vezi postarea anterioara ....
TELEVIZIUNEA CARE NU PRIMEA NEVACCINATI A SCHIMBAT MACAZUL !!!!
SOROSISTUL MINISTRU AL EDUCATIEI DISTRUGE ISTORIA ROMANILOR !!!!
SOROSISTUL BURDUJA
DISTRUGE TERMOCENTRALA FUNCTIONALA DOICESTI
SI COLATERAL PUNE IN PERICOL DE EXPLOZIE ZONA
DIN CAUZA DEPOZITULUI DE GAZE FOARTE MARE EXISTENT IN SUBTERAN
Dan Diaconu
Cea mai crâncenă dezvăluire în ceea ce privește finanțările USAID este cea legată de finanțarea operațiunii SMR în România. Este cât se poate de clar că experimentul „reactoare modulare mici în România” nu a avut nicio justificare economică locală, ci doar una politică, a SUA, dublată de menținerea NuScale în rândul companiilor „viabile”, cu toate că tehnologia sa e departe de fi sigură. Acum trebuie identificat nivelul de corupție de aici întrucât e efectiv imposibil să lăsăm lucrurile așa cum s-au „așezat”.
Ca idee, am ridicat încă de la început următoarele probleme:
- tehnologia SMR de la NuScale nu este testată, deci România nu are de ce să intre pe post de cobai în afacere
- nu există nicio certificare sau studiu în ceea ce privește comportarea SMR-urilor NuScale în caz de cutremur;
- eșecul implementării NuScale în SUA a arătat că tehnologia nu are un cost cert, predictibil. Astfel, la proiectul eșuat din SUA, costurile au ajuns atât de mari încât a trebuit abandonat;
- chiar și cu costurile inițiale ale NuScale(care în SUA s-au dovedit mai mici decât cele reale), prețul energiei electrice produse de această tehnologie este mult prea mare.
Nu a răspuns nimeni temerilor justificate ale publicului, iar Nuclearelectrica a rămas în afacere, chiar și după scandalul din SUA care a arătat că „împăratul NuScale este gol”.
Aici sunt probleme grave întrucât Nuclearelectrica, prin rămânerea în păguboasa afacere SMR nu face altceva decât să risipească banii publici și pe cei ai acționarilor. Trebuie identificat urgent grupul de persoane responsabile pentru această risipă irațională a banilor companiei și trebuie înțeles modul în care banii USAID au fost folosiți pentru mituirea oficialilor români.
O chestie interesantă vine de la Ana Paulina Luna, cunoscut politician republican, care critică acțiunea lui Elon Musk asupra USAID pe considerentul că ... „M-am întâlnit cu guverne străine care au adus în discuție USAID... Ceea ce face Elon este periculos. El se confruntă cu puterea de a destabiliza țări.”
Hopa, treburile încep să iasă la lumină. De ce ar destabiliza țări întreruperea funcționării USAID? Pentru că este conducta principală a corupției americane în lume.
SUA și-a proiectat puterea în două moduri:
prin tehnicile „soft power”, a căror principală componentă a fost USAID(cam 60% din fondurile pompate de SUA) și, atunci când s-a dovedit că prin prima metodă nu merge,
cu ghioaga, prin lovituri de stat, dar instrumentate tot prin intermediul cățeilor controlați prin fondurile corupte ale USAID și a celorlalte fundații.
Picând USAID pică o întreagă structură și șobolanii care-și luau lumina și, mai ales, „mălaiul” de-acolo, acum tremură teribil. Și au motive să tremure!
Uitați-vă ca exemplu la noi. Promovarea SMR-urilor NuScale s-a făcut într-un mod criminal, propunându-se ca locație o zonă destul de densă din punct de vedere al populației, apropiată de capitală. În ciuda tuturor avertismentelor și a temerilor oamenilor, s-a mers înainte, sfidându-se orice opoziție la proiect. Poate că a venit momentul ca cei responsabili să plătească. ~~~~~~
DOVEZI CRIME
Alcora Marinescu este cu Marinescu Alcora
Nu era romanul fericit?
România a intrat în Schengen cu stângul. Pierderi de peste 100 milioane de euro
Guvernul refuză să ia măsuri pentru a stopa pierderile CNAIR
Sindicaliștii de la CNAIR au semnalat că România pierde peste 100 milioane de euro pe an odată cu intrarea în Schengen. În fapt, nu intrarea propriu-zisă naște pierderi, ci incompetența sau interesele obscure ale autorităților, care refuză să ia măsuri pentru taxarea vehiculelor care intră în țară pentru rovinietă și supraîncărcarea vehiculelor, așa cum se întâmplă în toate statele din spațiul Schengen. Un pericol și mai mare este legat de distrugerea autostrăzilor cu tonajele depășite ale transportatorilor.
La nivelul CNAIR, existau informații complete și clare încă din octombrie 2022 asupra posibilelor implicații financiare grave asupra veniturilor proprii ale CNAIR rezultate din încasarea rovinietelor sau a tarifelor AST (taxa de supratonaj/depășire dimensiuni), dar aceste implicații au fost evident ignorate, au atras atenția reprezentanții Sindicatului Drumarilor ”Elie Radu”. Legea nr. 108/2014 (de înființare a ISCTR) și alte prevederi conexe stabilesc competențele ISCTR pe parte de legalitate a transporturilor (tahografe, licențe, timpi de conducere etc.), iar CNAIR rămâne focusată pe taxele rutiere (roviniete), controlul maselor și protecția infrastructurii.
Prin urmare, ambele entități pot efectua controale și aplica sancțiuni, dar în CNAIR este condiționat în exercitarea obligațiilor conforme OG nr. 43/1997 strict de punctele de frontieră, care nu mai există azi pe frontiera de sud și de vest, odată cu intrarea în Schengen, susțin sindicaliștii. Aceștia arată că, fără cântărirea la frontieră și controlul rovinietei efectuate de angajații CNAIR, transportatorii străini pot intra nestingheriți cu tiruri supraîncărcate, care distrug șoselele din țară. ”Supraîncărcarea vehiculelor de marfă reprezintă una dintre principalele cauze ale deteriorării premature a infrastructurii rutiere. Atunci când vehiculele depășesc greutatea maximă admisă pe axe, forțele exercitate asupra drumurilor și podurilor cresc exponențial, cauzând daune ireversibile. Studiile de specialitate arată că un vehicul supraîncărcat poate produce daune de până la 100 de ori mai mari decât un vehicul care respectă greutățile admise”, se precizează într-un comunicat al Sindicatului Drumarilor ”Elie Radu”.
Se distrug autostrăzile
Dacă un drum este proiectat pentru vehicule care au o sarcină pe osie de 10 tone, o depășire cu 20% poate reduce durata de viață a drumului cu până la 40%. Supraîncărcarea vehiculelor nu doar că afectează infrastructura, dar are și consecințe economice și sociale majore, din cauza costurilor uriașe pentru reparații și întreținere. Repararea drumurilor și podurilor afectate de supraîncărcare necesită alocări financiare suplimentare, care ar putea fi investite în extinderea sau modernizarea rețelei rutiere, susțin sindicaliștii din CNAIR.
Conform datelor interne ale CNAIR, reabilitarea unui kilometru de drum deteriorat poate costa de 5-7 ori mai mult decât întreținerea periodică efectuată pe un drum în stare bună. Pe de altă parte, vehiculele supraîncărcate sunt mai greu de controlat, având distanțe de frânare mai mari și risc crescut de răsturnare, punând în pericol siguranța participanților la trafic. ”Controalele efectuate de CNAIR nu trebuie percepute ca o simplă sursă de venit, ci ca o măsură esențială pentru protejarea infrastructurii și prevenirea daunelor majore. Totodată, controalele contribuie la identificarea operatorilor străini care desfășoară activități ilegale de transport pe teritoriul României, afectând piața internă”, se mai arată în documentul citat.
Pagube enorme
Sindicaliștii avertizează că CNAIR pierde veniturile proprii de 272.165.911,00 lei anual pe intern ca urmare a ineficienței controlului intern (în principal din cauza slabei colaborări cu ISCTR, dar și a legislației deficitare), 45.543.383,10 lei ca urmare a eliminării singurelor controale eficiente efectuate cu resurse proprii in Agențiile de Control și Încasare, 92.020.000 lei ca urmare a eliminării controalelor de roviniete în frontiere, singurele care permiteau amendarea autocamioanelor străine.
În același timp, bugetul de stat pierde venituri din amenzi de 112.806.075 lei prin eliminarea totală a controalelor pe ieșirea din țaaă în vămile desființate ca urmare a aderării la Schengen. ”Gravitatea situației subliniată și detaliată mai sus necesită adoptarea de măsuri urgente și ferme care să prevină pierderea totală de 522.534.616,65 lei anual, evidențiind posibilitatea urgentă de a menține controalele la frontieră și de a implementa mecanisme similare pe rețeaua internă, având în vedere și protecția infrastructurii rutiere, care este grav afectată de utilizarea vehiculelor neautorizate, ceea ce accelerează deteriorarea drumurilor”, mai precizează Sindicatului Drumarilor ”Elie Radu”.
atentie drog nou in scoli
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu