duminică, 14 august 2022

Puterea lui Cinci ~ Vieti in Vieti cu Mihaela Stoiu

 

"Cand m-am vazut in vieti… 75 de vieti😀 trupurile de barbat.. M0 apucat RaSU! N0 ,m-am prins cu trupul(car-casa). Am vazut, interiorul! Eram acum/aici masculin, aproape tot..😀Am cautat,femeia prin exterior😀,pana m-am decis .sa fac femeia in interior.

Io fractalul auriu,venit acasa si cu 2 intregi,am devenit 1. Am vazut ce creez, mi-am asumat ,ce am creat dual si am transf0rmat t0t.😀🌈Poarta Fiinta. 🌈Am vazut CA io FiinTA iS 2 si sa ajung la 9, ca sa fac 1, aici,acum, pt toate const pamantului. 

Ca i0 prezentul,emit maternitate. Ca io cand m-am asamblat masc/fem…HaTh0R (cod) sirius-urs😀 am inceput ,sa am Cap la C0rpul de ConStiinta. 

Sa aud,sa vad,sa r0stesc, cu t0t capul, aici:acum. 

Za-UA la CAP. A urCAt si a C0B0RaT de mai multe 0Ri PiSiCA (auriul) ^dRag0nuL ,eRA neBunA. S0 facut Cc Leu. Trecea  ,prin inima CC si daruia,sa urce la Cap.N-o interesa ca mergea prin intuneric. Facea intregul Cc, aduna franturi de frecv… sa Le faca unA, pana la SuRSa.

Toate filmele, le-o facut 1. T0ate lumile le-o facut unA.T0ate timpurile le-o facut unA, c-o imbratisat cu aripile-cap tot ce privea cu ceea ce ,eRA. Ce sa separe, cand o venit aici/acum sa faca 1!Sa a-duca Corpul de Constiinta  aici/acum TOT, in trup! 

1 frecv,pt pamantul ,din celelalte trupuri.(spatii). Cc le tine CA 1., pt cei care fac calea strabuna. 

Ascensiunea se desFAS0aRA, acum/aici, fara roata timpului,dual!📕📒📘 

Corpul de Constiinta  aSamBLeaZa t0t, ca are viit0r cU radacina si cap. Si roata timpului dual , are viit0r, dar al repetitiei. N0i const 📒📘=1, nu suntem copia r0tii. N0i prim 0.☂️R0 T0T pt 🌏🌞🌪


  






Va imbratisez, cu t0t! Arc H an Gh eL!- g-gravitatie zero strabuna H- corpul hristic sau cristal sau hath0r. Inger arhanghel- serafim cale-cod,unit cu dragonul(😀ZaM). 2 linii,adn, CA 1! 

Oare cati strabuni sunt pana la SurSa?Prof si elevul e in interior. Asta e calea pe care am pasit, pusa in cuvant, cu ceea ce eram in.

Asta a fost prima bucata de cale pt In.

Am scris ,o alta cale. 

Lasati-ma pe mine… eu nu am fost importanta si nici nu voi fii! Eu doar,fac!🔷💜Daruiesc, ca si voi si pt asta vA multumesc!🙏🌏"

Multumim MIHA !


Pfaiii! Ce coloană din coroană!❤️  Eu văd, o coroană din coloană!❤️


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Director web luxdesign28.ro Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryClickLink.ro