marți, 5 mai 2020

Puterea lui Cinci ~ Ce credeti despre Noul Ierusalim ?

Ascultati !





NAMASTE 



Ne-am rugat si am cerut  Universului sa participe in zona Targoviste , curatarea si ocortirea zonei 6+5+5.
Ne-am rugat si am cerut  Universului sa participe pentru Romania 12+6+3+3.
Ne-am rugat si am cerut  Universului sa participe in vechile cetati dacice 5.
Ne-am rugat si am cerut  Universului sa participe pentru copierea tiparului Rosiei Montane 5+5.
Ne-am rugat si am cerut  Universului sa participe pentru pierduta Biblioteca a neamului 12+6+17.
Ne-am rugat si am cerut  Universului sa participe in 17 temple de lumina in muntii nostrii. 
7km x7x17 ,  70km x1x 17, am continuat si am ramas in templul 9 al celui mai inalt potential spiritual din lunca Buzaului.
Acesta este darul nostru pentru egregorul omenirii !

Si asa este !

NAMASTE

G


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Director web luxdesign28.ro Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryClickLink.ro