vineri, 9 august 2013

Schimbarea la Fata pe platoul Bucegi

06 08 2013

Sarbatoarea cu care planeta noastra Mama se pregateste sa imbrace hainle noi din portalul Leului Sirius.

Am dorit sa salutam impreuna, cu bucurie momentul Inoirii, in templul eteric de pe platoul Bucegilor si pun aici cateva din cele mai semnificative imagini ale acestor bucurii, pentru noi, pentru intregul masiv, pentru Templul materializarii din centrul spatiului nostru la Sinca Veche, pentru Sarmis, pentru Targoviste, pentru Rosia Montana...









Ne-am regasit iubirile...





Ne-am facut noi prieteni..



















































"In timpul asta, dintre ochi vedeam cum se formau initial cercuri albe, era asa ca un caleidoscop. Dupa care au inceput sa se formeze triunghiuri.
Si la un moment dat s a oprit. Erau doua triunghiuri unul in altul violet si cu marginile albe.
Dupa care m am trezit la Sarmisegetuza. Sau am vazut cadranul respectiv. Si intrebam ce caut aici ... ca stiam ca trebuie sa fiu la Rosia Montana.
Mi s a transmis sa tac.
Cadranul s a ridicat cumva si au inceput sa curga lumini pe el. Si se ridicau segmentele respective de cerc si treceau niste lumini pe fiecare in parte.
Nu intr o ordine anume. Si se invartea si in sensul acelor de ceasornic si invers.
Sub cadran, era o lumina stralucitoare. Pe segmente erau niste simboluri ....
Dupa care o fractiune de secunda nu m am mai auzit nici pe mine (senzatia a fost de suspendat in timp, cumva).
Si m am intors la Sfinx.

Apropos, ma simt foarte bine dupa initiere. E fantastic. Am ceva vreme de cand nu m am mai simtit asa de bine."


Fie ca toate planurile de lumina si iubire hristica infinita si neconditionata, sa vi se indeplineasca 1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Director web luxdesign28.ro Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryClickLink.ro